Stowarzyszenie "Wielkie Serce"

ul. Barska 45
30 - 307 Kraków

tel/fax  12-266-29-67

W dniach 28-30 września 2011 roku odbył się wyjazd integracyjny klas I do Zakopanego. Grupa II, w której uczestniczyły klasy : Ia, Ie, Id, Iap z wychowawcami i nauczycielami mieszkali w Willi „Kurant”. Wspólny wyjazd pozwolił nam lepiej się poznać i zintegrować zespoły klasowe w niezapomnianej scenerii Polskich Tatr . Piękna pogoda pozwoliła nam spacerować i zwiedzać stolicę Tatr.

Zwiedziliśmy zabytkowy stary drewniany kościółek oraz pobliski cmentarz na którym spoczywają zasłużeni dla gór i podhala, jak też autor „Koziołka Matołka„ Kornel Makuszyński. Zwiedziliśmy również sanktuarium na Krzeptówkach. Regionalnych potraw mogliśmy spróbować w bacówce, gdzie przyglądaliśmy się jak powstają oscypki. Zwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze TPN Panoramę Tatr i Zakopanego podziwialiśmy ze szczytu Gubałówki. Odbyliśmy też spacer pod Wielką krokiew. Wieczorem miała miejsce dyskoteka i wspólna kolacja przy grillu. Wszyscy mimo trudu wędrówki, wrócili zadowoleni i pełni nowych wrażeń z chęcią na kolejny wyjazd.

--------------------------------------------------------------------------

~~ ZDJĘCIA Z WYCIECZKI ~~