Stowarzyszenie "Wielkie Serce"

30 - 307 Kraków

tel/fax  12-266-29-67

WYCIECZKA INTEGRACYJNA KRAKÓW - UJAZD - SANDOMIERZ - DWIKOZY

W dniach 23-25 maja klasa 2 g odbyła wycieczkę integracyjną do Sandomierza wraz z wychowawcami. Wyjazd mógł się odbyć dzięki gościnności Mamy Wiktora Cebuli, która udostępniła swój dom w Dwikozach na nasz pobyt. W tym miejscu bardzo dziękujemy. Podziękowania należą się też Stowarzyszeniu "Wielkie Serce", które sfinansowało realizację bogatego programu wycieczki.

Naszą wycieczkową przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania Ruin Zamku Krzyżtopór w Ujeździe. Następnie udaliśmy do Rezerwatu Gór Pieprzowych, gdzie podziwialiśmy z tarasu widokowego panoramę Sandomierza, zakole Wisły i największe Rosarium w Europie. Drugi dzień to zwiedzanie Sandomierza z przewodnikiem: Stary Rynek i Ratusz, Brama Opatowska, Zbrojownia Rycerska, Podziemna Trasa Turystyczna, Ucho Igielne, Katedra w Sandomierzu, Zamek Królewski, Wzgórze Święto-jakubowe, Wąwóz Lessowy Królowej Jadwigi. Zwiedzanie zakończyliśmy rejsem statku po Wiśle, podziwiając panoramę Sandomierza i okolic. Wieczorem integrowaliśmy się przy ognisku i degustowaliśmy upieczoną kiełbaskę. Trzeci dzień pobytu to spacer i zwiedzanie Dworu w Dwikozach. Wracaliśmy do Krakowa pełni wrażeń.