Stowarzyszenie "Wielkie Serce"

30 - 307 Kraków

tel/fax  12-266-29-67

WYJAZD INTEGRACYJNY KLAS PIERWSZYCH DO MUSZYNY I KRYNICY-ZDROJU

W dniach 9 - 11 października 2023 roku uczniowie klas pierwszych Branżowej Szkoły I stopnia, przebywali na wycieczce integracyjnej w Muszynie i Krynicy Zdroju. Beskidy przywitały nas jesienną pogodą, po zameldowaniu w DW „Kolejarz”, wybraliśmy się do słynnej Pijalni Wód w Krynicy, gdzie w pięknej scenerii uzdrowiska delektowaliśmy się wodą o właściwościach zdrowotnych: Kryniczanka, Jan, Zuber, Słotwinka, Mieczysław, Józef. Następnie wybraliśmy się na spacer po Krynicy. Wieczór spędziliśmy bawiąc się na dyskotece w naszym ośrodku.

Drugiego dnia odwiedziliśmy malownicze Ogrody Zmysłów, a następnie zajadaliśmy się lokalnymi deserami w ogrodowej kawiarni. Po południu udaliśmy się na zamek na górze Baszta, w Muszynie, który podniósł się z ruin po 300 latach. Dobudowano basztę, dokonano częściowej rekonstrukcji zamku, oddając zwiedzającym basztę, taras widokowy, dziedziniec, salę wystawienniczą i muzeum. Był to dobrze spędzony czas. Wieczór upłynął nam na wspólnej biesiadzie przy ognisku i pieczonych kiełbaskach.

Ostatniego dnia udaliśmy się na pieszą wycieczkę, na spacer w koronach drzew. Podziwialiśmy piękny górski krajobraz w jesiennych barwach z imponującej Wieży Widokowej, olbrzymiej drewnianej konstrukcji rozciągającej się ponad koronami drzew. Szkoda, że te atrakcje trwały tylko trzy dni.

Dziękujemy Stowarzyszeniu Wielkie Serce za to Serce i możliwość zdobycia nowych doświadczeń praz poznania nowych kolegów i koleżanek.